Ψηφιακή εξυπηρέτηση (e-shop)

Η εταιρεία μας προσφέρει μοναδικές λύσεις στην απομακρυσμένη διεκπεραίωση των φορολογικών, ασφαλιστικών και όλων των εργασιών που εκτελεί ένα σύγχρονο λογιστικό γραφείο προς τους πολίτες.Το μόνο που  έχετε να κάνετε είναι να αγοράσετε την υπηρεσία σας και τα υπόλοιπα αφήστε τα σε εμάς.


ΟΡΟΙ & ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ

  • Κατά την ολοκλήρωση της αγοράς δημιουργείται ένας φάκελος με τα πλήρη στοιχεία σας και τους κωδικούς σας
  • Οι προσωπικοί σας κωδικοί αποθηκεύονται στην βάση μας μόνο με την συγκατάθεσή σας.
  • Έπειτα της ολοκλήρωσης της διαδικασίας μπορείτε να αλλάξετε τους κωδικού σας (taxis).Για να δείτε πως αλλάζουν επικοινωνήστε μαζί μας
  • Το αργότερο έως την επομένη ημέρα η υπηρεσία σας θα είναι ολοκληρωμένη
  • Πριν την ολοκλήρωση της υπηρεσίας θα υπάρχει επικοινωνία μαζί σας για συλλογή πληροφοριών
  • Η αποστολή των εγγράφων και του νόμιμου παραστατικού γίνεται μέσω e-mail ή με παραλαβή από το γραφείο μας. (Για τον Δήμο Ζωγράφου αποστέλλονται και ταχυδρομικώς δωρεάν)

Παρακαλώ πατήστε εδώ για να περιηγηθείτε στις υπηρεσίες μας